درباره بازار ساعت

ساعت در ایران  بیش از یک قرن  قدمت دارد و اولین حضور ساعت در ایران  به دوره قاجار نسبت داده شده است  که  ساعتهایی در میدان های  بزرگ و مهم شهر ها  ساخته میشد و به  ساعتهای شهری شهرت داشت . قدیمی ترین این ساعتها  در یزد ، تبریز، تهران  و اصفهان قرار دارند و بعنوان  نماد از آنها یاد شده است .
با پیشرفت صنعت ساعت سازی در دنیا و تکامل آن  ، ساعت مسیر جدیدی   را آغاز کرد .  استفاده از ساعت در جنگ ها  برای سربازان ، استفاده آن  برای اقشار خاص  و همچنین  استفاده از  فلزات گران بها  مانند  طلا و نقره  در ساخت ساعت  باعث شد  این  ساخته بشر   کم کم  بعنوان  یک وسیله  ارزشند مورد توجه  همه اقشار  جامعه قرار گیرد .
امروزه ساعت با اشکال مختلف تولید و به بازار  عرضه میشود .  ساعتهای  دیواری ، رومیزی ، مچی ، تزئینی و دکوری   از جمله  این تولیدات  هستند .
گروه بازار ساعت ایران با بیش از 20 سال  سابقه   در عرصه  واردات و فروش ساعت های  اصیل در بازار سنتی و غیر آنلاین  و همچنین  همکاری  با بیش از 500 فروشگاه ساعت در ایران   این افتخار  را  دارد که  بعد از این  به صورت مدرن و آنلاین بتواند  با مصرف کنندگان نهایی  در ارتباط باشد  و بدون واسطه  این محصول را به دست خریداران و علاقه مندان برساند .
فروشگاه  اینترنتی  “بازار ساعت ”  با هدف  ارائه ساعتهای  اصیل و جهانی  از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نموده  تا خریداران بتوانند  انواع ساعتهای  دیواری ، رومیزی ، مچی ، تزئینی  و دکوری  را  به راحتی و با اطمینان کامل  خریداری نمایند.