تمام اصول و رویه های وب سایت بازار ساعت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده برنامه ریزی شده است ، و متعاقبا  خریداران و کاربران وب سایت نیز موظف به رعایت قوانین میباشند .
 
– در هنگام ورود کاربر به وب سایت برای خرید محصول ،  نام و نام خانوادگی ، آدرس و تلفن خریدار میبایست به صورت کامل و دقیق نوشته شود تا  تمامی مکاتبات و تماس ها و ارسال محصولات  ازاین طریق  انجام پذیرد.
– ورود کاربران و خریداران به وب سایت به معنای آگاهی و پذیرش  کامل از شرایط و مقررات میباشد .
– کاربران و خریدارن وب سایت ، موظف به حفظ  حساب کاربری و رمز عبور خود میباشند و تمام مسئولیت حساب کاربری به عهده کاربران  میباشد.
– تمام مسئولیت مربوط به کیفیت ،قیمت و خدمات محصول  بعهده وب سایت است .
– بعد از خرید محصول توسط خریدار ، فاکتور کالای خریداری شده  به صورت الکترونیکی صادر  و به وی ارسال خواهد شد .
– جهت اطلاع رسانی  از رویدادها ،  شرایط فروش و تبلیغات محصولات ، این امکان وجود دارد که  وب سایت بازار ساعت  از طریق  تلفن و ایمیل به کاربران  پیام ارسال نماید .
– قیمت محصولات  وب سایت در صورت  نوسانات قیمت ارز قابل تغییر خواهد بود.
– خرید محصول  زمانی میباشد  که پرداخت نهایی و تسویه حساب انجام شود و رزرو محصول و یا  ماندن کالا در سبد خرید ، حقی را برای خریداران ایجاد نمیکند ، و به همین علت توصیه میشود  رویه خرید محصولات  بدون وقفه  انجام پذیرد.
– وب سایت بازار ساعت مجاز است  بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گذاری اقدام و فروش را  متوقف نماید ، حق قطع فروش  به هر دلیل مانند  اتمام موجودی  برای وب سایت محفوظ است .
 
– باتوجه به ثبت  واژه بازار ساعت  و همچنین  تائیده از طرف اتحادیه صنف ساعت و داشتن اینماد ، هرگونه کپی برداری  و سوء استفاده  از نام ، محتوا ، تصاویر ، گرافیک ، آرم و لوگو ، و ویدئوها  تخلف بوده  و از طریق قانون قابل پیگیری خواهد بود .